DESPA OK s. r o.

Strojírenská výroba

Manipulační technika

Akumulátorové vozíky AC

Akumulátorový plošinový vozík s nosností 4 t 

typ   AP 40 C-AC

Akumulátorové vozíky typové řady AP 40 C(K) jsou robustní, spolehlivé a ekologické dopravní prostředky pro místní dopravu materiálu, polotovarů a zboží všeho druhu v průmyslových areálech, výrobních provozech, skladech, nádražích, opravnách, letištích a všude tam, kde je zapotřebí převážet těžké náklady v uzavřených i venkovních prostorách. Jmenovitá nosnost vozíků AP 40 C(K) je 4 000 kg.

AP40ACemail.jpg

Pro zvýšení užitné hodnoty vozíku jej lze vybavit celou řadou přídavných nástaveb a zařízení. Pro jízdu na účelových a vnitřních komunikacích je vozík vybaven veškerým provozním osvětlením (hlavní, obrysová, směrová, brzdová světla a couvací světlomet.).
Podle přání zákazníka je možno vozík vybavit trakční baterií s kapacitou 360 – 560 Ah. Napětí pro pohon elektromotorů je 48 V střídavého proudu, pro osvětlení a palubní spotřebiče 12 V stejnosměrného proudu..
Pro pohon vozíku jsou použity dvě hnací jednotky s elektromotory na střídavý proud, jejichž výhodou je bezúdržbový provoz, plynulost rozjezdu, výborné brzdící schopnosti elektromotoru a zpětné využití proudu vzniklého při brždění k dobíjení baterie, nižší spotřeba el. proudu a vyšší životnost elektromotorů.
Elektronika použitá k regulaci napájení elektromotorů umožňuje pohon jednotlivých kol hnací nápravy tak, že se hnací náprava při jízdě do zatáčky chová stejně jako náprava s diferenciálem. Na kluzkém povrchu však umožňuje neustálý záběr obou kol.
Sedačky řidiče i spolujezdce jsou anatomické, odpružené a nastavitelné podle váhy a velikosti obsluhy a vybavené bezpečnostními pásy. Řízení je hydraulické a vyznačuje se velmi snadným ovládáním. Brzdy jsou ovládány hydraulicky, parkovací brzda je ovládána mechanicky.
Ovládání rychlosti pojezdu a směru jízdy vpřed a vzad je nožním pedálem (na přání lze ovládat směr jízdy pákovým přepínačem pod volantem). Na přístrojové desce je ukazatel počtu odpracovaných motohodin a vybití baterie. Na přání je možno vozík vybavit pevnou kabinou.

Provozní přednosti:
-     jednoduchá obsluha
- výborná ovladatelnost
- vysoká manévrovatelnost
- výborné jízdní vlastnosti
- nenáročná údržba
- osvětlení pro provoz na komunikacích
- hydraulické řízení

Vybavení a úpravy na požadavek zákazníka:
- volba kapacity baterie 360 – 560 Ah
- pevná kabina
- volba kol
- velikost ložné plochy
- množství specielních nástaveb  - možnost konstrukce nástaveb a příslušenství
  podle přání zákazníka (násypky, nosiče, cisterny atd.)
- vlečné vozy
- postranice
- elektrické vytápění kabiny

 

Tel.: +420 495 484 502
Fax: +420 495 486 572
Mob.: +420 605 523 838
E-mail: pacal@despaok.cz

 

Akumulátorový tahač 10 tunový

typ AT 10 CK – AC

Akumulátorové vozíky AT 10C – AC jsou konstruovány bez ložné plochy, jako tahače určené k tažení vlečných vozů s nákladem ve vnitřních i vnějších prostorách. Maximální hmotnost taženého břemena je 10 000 kg.
Tím, že tahač nemá ložnou plochu a baterie je umístěna nad  nápravou, bylo možno zkrátit rozvor náprav a vozík tím získal vyšší schopnost manévrování.

AT10APemail.jpg

Pro jízdu na účelových a vnitřních komunikacích je tahač vybaven veškerým provozním osvětlením (hlavní, obrysová, směrová, brzdová světla a couvací světlomet), které lze propojit přes zásuvku na vlečené vozy. Tahač může být vybaven baterií 420 – 560 Ah. Napětí elektrické instalace pro pohon motorů hnací nápravy je 48 V střídavého proudu, pro osvětlení a palubní spotřebiče 12 V stejnosměrného proudu.
Pro pohon vozíku jsou použity dvě hnací jednotky s elektromotory na střídavý proud, jejichž výhodou je bezúdržbový provoz , plynulost rozjezdu, výborná brzdící schopnost při brždění elektromotorem, zpětné využití proudu vzniklého při brždění k dobíjení baterií a vyšší životnost elektromotorů.
Elektronika použitá k regulaci napájení motorů hnací nápravy umožňuje pohon jednotlivých kol hnací nápravy tak, že se hnací náprava chová stejně jako náprava s diferenciálem. Na kluzkém povrchu elektronika umožňuje neustálý záběr obou kol.
Sedačky řidiče i spolujezdce jsou anatomické, odpružené a nastavitelné podle váhy a velikosti obsluhy a vybavené bezpečnostními pásy.. Volant je rovněž nastavitelný. Řízení je hydraulické a vyznačuje se velmi snadným ovládáním. Provozní brzdy jsou ovládané hydraulicky, parkovací brzda je ovládána mechanicky.
Ovládání rychlosti pojezdu  a směru jízdy vpřed a vzad je nožním pedálem (na přání lze ovládat směr jízdy pákovým přepínačem pod volantem).  Na přístrojové desce je ukazatel počtu odpracovaných motohodin a stavu nabití baterie.
Tahač je standardně vybaven pevnou kabinou. Pro usnadnění připojování vlečných vozů je tahač vybaven mikropojezdem couvání ovládaným tlačítkem u závěsu a akustickou signalizací couvání. Závěs pro připojení vlečných vozů má tři výškové polohy.

Provozní přednosti:
- jednoduchá obsluha
- výborná ovladatelnost
- vysoká manévrovatelnost
- osvětlení pro provoz na komunikacích
- hydraulické řízení
- vysoce výkonný

Na požadavek:
- elektrické vytápění kabiny
- vybavení majákem
- vlečné vozy podle přání zákazníka
- úprava tahače pro zástavbu baterie s vyšší kapacitou než 560 Ah

 

Tel.: +420 495 484 502
Fax: +420 495 486 572
Mob.: +420 605 523 838
E-mail: pacal@despaok.cz

| Mapa webu | © 2014 Despa OK s. r. o. | Webmaster |